Парламентський комітет готує до другого читання законопроєкт №8401, яким зокрема планується скасування мораторію на перевірки на час дії воєнного стану.
Як зазначає голова комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев, «найскладніше і найболючіше питання – відновлення перевірок». Мораторій на перевірки залишиться лише для прифронтових територій.
За його словами вдалося знайти критерії, які упереджують сумлінний бізнес від проведення перевірок:
- рівень сплати податку на прибуток нижчий на 50% та більше за середньогалузевий;
- рівень сплати ПДВ нижчий на 50% та більше за середньогалузевий;
- дебіторська заборгованість перевищує кредиторську більше ніж у 2 рази;
- заробітна плата нарахована/виплачена податковим агентом менша середньої по регіону у відповідній галузі;
- загальна сума витрат підприємницької діяльності 75% або більше загальнорічного оподатковуваного доходу, за умови, що сума задекларованого доходу становить 10 і більше млн гривень.
Такі критерії обраховуються за підсумками 2021 року.
Щодо питання застосування РРО – планується спрощення форми чеку та зменшення штрафів. А за інформацією народного депутата Ярослава Железняка, передбачено чітку норму щодо неможливості штрафувати за РРО «заднім числом», з 01.01.2022 до 01.08.2023 р. Також передбачено подальше звільнення від фінансової відповідальності за порушення у сфері РРО (крім торгівлі підакцизними податками), якщо вони були вчинені на територіях, включених до Переліку територій з наказу Мінреінтеграції.
Приєднуйтеся до каналу у Facebook
З 23 липня 2025 року до перевірок військового обліку офіційно долучилися Держпраці та податкова. У бізнес-середовищі одразу з’явилися побоювання: чи це означає, що підприємства тепер можуть очікувати на позапланові візити з перевірками? У цій статті розберемося, що саме змінилося та чи є реальні підстави для візиту інспекторів
У період дії правового режиму воєнного стану планові контрольні заходи не проводять. Стосується це і Держпраці. Але не все так просто та однозначно. У статті з'ясуємо порядок перевірки Держпраці та до кого можуть прийти з перевіркою у 2025 році. Розповімо, як підготуватися до перевірки Держпраці та на які штрафи може наразитися установа.
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі
До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.
Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті