Із 01.08.2019 платники податків, аби повернути кошти, які помилково та/або надміру сплатили до державного бюджету, зможуть подати заяву в електронному вигляді через ІТС «Електронний кабінет».
Це передбачає Порядок інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені, затверджений наказом Мінфіну від 11.02.2019 № 60 (далі — Порядок № 60).
Сплачуємо правильно:
Зокрема, Порядок № 60 запровадив єдину автоматизовану систему, за допомогою якої створюють, підписують, погоджують, а також передають, одержують, обробляють електронні документи. Для цього платники використовують електронний підпис та інформаційно-телекомунікаційні технології і системи. Завдяки Порядку № 60 платники податків зможуть відмовитись від паперових документів.
Застосовуйте Порядок № 60, аби повертати платежі, що належать:
- державному бюджету — з 01.08.2019;
- місцевим бюджетам, та платежі, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, — з 01.11.2019.
Отже, з 01.08.2019, якщо помилково та/або надміру сплатили суми грошових зобов’язань по платежах, які належать державному бюджету, подавайте заяву на їх повернення в електронному вигляді у довільній формі через меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету.
Увійти в Електронний кабінет зможете через офіційний веб-портал ДФС або за адресою http://cabinet.sfs.gov.ua.
За інформацією ГУ ДФС у Київській області