Мінекономрозвитку напрацювало проект примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі. Положення цієї методики воно радить замовникам використовувати, як основу, коли вони готуватимуть та затверджуватимуть власні методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.
Мінекономрозвитку наголошує, що оптимальне визначення очікуваної вартості закупівлі є передумовою, аби:
- ефективно запланувати закупівлі;
- успішно їх провести;
- досягнути максимальної економії.
Тому затвердження уповноваженим органом з питань закупівель примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі передбачатиме Закон України «Про публічні закупівлі» після того, як до нього внесуть заплановані зміни. Нагадаємо, що наразі законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» перебуває на погодженні в Державній регуляторній службі України.
А поки триває робота на оновленням основного закону у сфері публічних закупівель, замовники можуть надавати свої пропозиції щодо оприлюдненого проекту методики. Їх Мінекономрозвитку врахує під час роботи над примірною методикою розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, яку затвердять після прийняття змін до Закону України «Про публічні закупівлі».
Джерело: лист Мінекономрозвитку від 20.09.2019 № 3301-04/34980-06
Надія Бігунзаступник генерального директора із закупівель Державного підприємства «Медичні закупівлі України» Щоб закупити потрібне і вчасно, великий замовник організовує взаємодію між структурними підрозділами. Як це ліпше зробити і хто має відповідати за різні етапи процесів планування та проведення закупівель?
Закон про ринок електроенергії закладає правові передумови щодо закупівлі замовниками електричної енергії на конкурентних засадах. Про роботу замовника та планування закупівлі електроенергії – у даному огляді.
Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
Придбання територіальними громадами різноманітних товарів, робіт і послуг потребує дотримання встановлених державою правових та економічних норм. Експерт допоможе в них розібратися.
Замовники-бюджетники мусять зареєструвати бюджетні зобов’язання в органах Казначейства. Бо інакше не зможуть їх оплатити. Подекуди, перш ніж такі зобов’язання зареєструвати чи провести платежі, казначеї висувають свої вимоги.
Закон № 922 передбачає, що звітувати тепер потрібно про всі закупівлі, які проводить замовник. Як робити це відповідно до законодавчих вимог у різних ситуаціях — відповідаємо.