Тимчасово відсутній керівник або головний бухгалтер: як підписати електронну податкову звітність

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Установи подають електронну звітність засобами електронного зв’язку згідно з Податковим кодексом України (ПК) та Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557 (далі — Порядок № 557), на підставі договору про визнання електронних документів шляхом надсилання заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів.

Тимчасово відсутній керівник або головний бухгалтер: як підписати електронну податкову звітність

Контроль за введенням даних, їх повнотою та достовірністю при створенні електронного документа покладається на платника податків. Створення електронного документа завершується накладанням на нього КЕП підписувача (підписувачів), електронної печатки, як передбачено для аналогічного документа в паперовому вигляді.

Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність в електронному документі КЕП платника податку (пп. 48.5.1 ПК).

Податківці, роз’яснили, що для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, установа повідомляє про таких осіб контролюючий орган шляхом направлення в електронному вигляді Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису (форма наведена у додатку 2 до Порядку № 557).

До цього повідомлення вноситься інформація про підписувача, якому надається право підпису електронних документів. На сформоване повідомлення першими накладаються КЕП усіх осіб, включених до нього у порядку черговості їх внесення до повідомлення, після них — КЕП підписувача заяви про приєднання до договору (тобто КЕП керівника) і останньою — електронна печатка установи.

За інформацією Головного управління ДПС у Тернопільській області

image27

Інструкції заповнення й зразки, що знадобляться для звітності:

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Земельний податок: сплата, пільги, декларація

Плата за землю — це місцевий податок, який має дві форми. Перша — орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності. Друга — земельний податок, який справляється за земельні ділянки іншої власності, наприклад приватної. Розглянемо розмір та правила плати за землю у 2025 та 2026 році
130400

ЄСВ 2026

Про максимальний та мінімальний ЄСВ 2026 року, про базу його нарахування, які ставки ЄСВ застосовуються, коли та як сплачувати єдиний соціальний внесок у 2026 році, як застосовується мінімальна база ЄСВ, приклад заповнення Додатка Д1 до Податкового розрахунку — у цьому огляді
538

Розрахунок Уточнюючий — виправляємо помилки в Об’єднаному звіті

Податковий розрахунок чималий за розміром та кількістю інформації, яку туди потрібно туди записати. Тож помилки у звіті — не рідкість. Експерт розкаже, як виправити помилки через уточнюючий звіт, і покаже на прикладах як це зробити
481640

Реєстрація податкових накладних у 2025 році

Як зареєструвати податкову накладну в 2025 році швидко і без помилок? Маємо відповіді та рішення! Про термін реєстрації податкових накладних та умови реєстрації та блокування ПН розповість експерт. Не встигли – маєте знати штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, їх теж підкажемо в огляді
79603

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді