Скан-копія паперової трудової книжки
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-ІХ набрав чинності10.06.2021. Роботодавець зобов’язаний надавати відомості про трудову діяльність найманих працівників в електронному форматі, робити записи про прийняття на роботу, переведення чи звільнення, строкову військову службу та інше.
Відомості про трудову діяльність може вносити як працівник, так і роботодавець. Згідно з вимогами, скан-копії трудової книжки мають бути кольоровими, чіткими та відображати всі реквізити документа. Заповнені сторінки мають бути в хронологічному порядку. Сканування необхідно здійснювати у форматі PDF або JPG. Розмір одного файлу не повинен перевищувати 1 мб. Обмеження щодо кількості файлів не встановлено.
Щоб подати скан-копії паперової трудової книжки та інших документів про стаж страхувальнику необхідно здійснити наступні кроки:
- увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг ПФУ (www.portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати сервіс «Відомості про трудову діяльність робітника»;
- заповнити форму звернення (РНОКПП та ПІБ особи) – натиснути кнопку «Пошук»;
- натиснути «Додати файл», обрати тип файлу та завантажити кольорову скан-копію трудової книжки;
- підписати звернення за допомогою КЕП. Для цього обрати файл ключа та ввести пароль;
- натиснути кнопку «Підписати та відправити до ПФУ».
Результати оцифрування відповідальною особою органу ПФУ наданих скан-копій документів страхувальник може переглянути в закладці «Відомості про трудові відносини», вказавши в меню пошуку РНОКПП працівника чи період надсилання трудової книжки.
За інформацією ГУ ПФУ у Київській області