Об’єкт оренди & інвестиційна нерухомість - рекомендації експерта

Експерт пояснює, які умови слід виконати, щоб перевести основні засоби в інвестиційну нерухомість, чи можна уникнути переоцінки об’єктів оренди.

Об’єкт оренди & інвестиційна нерухомість - рекомендації експерта

Об’єкти оренди — це приміщення, які бюджетні установи планують передати в оренду. У бухгалтерському обліку такі об’єкти можуть обліковувати як основні засоби або як інвестиційну нерухомість. Отже, і порядок бухобліку об’єктів різний, адже його визначено різними стандартами бухобліку:

Облік об’єктів оренди за НП(с)БОДС 129 приваблює тим, що не має вимог щодо переоцінки об’єктів обліку. Однак на практиці все не так просто. Адже є додаткові умови, які має виконати установа, щоб перевести основні засоби в інвестиційну нерухомість та надалі передавати їх в оренду.

Розглянемо ці умови.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
304554

Ліквідаційна вартість основних засобів в бюджетних установах

Ліквідаційна вартість є складовою бухгалтерського обліку основних засобів у бюджетних установах. Розглянемо як та коли її слід визначати, коли потрібно переглядати, та як відобразити її в обліку.
41913

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
123559

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
307172

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді