Експерт пояснює, які умови слід виконати, щоб перевести основні засоби в інвестиційну нерухомість, чи можна уникнути переоцінки об’єктів оренди.

Об’єкти оренди — це приміщення, які бюджетні установи планують передати в оренду. У бухгалтерському обліку такі об’єкти можуть обліковувати як основні засоби або як інвестиційну нерухомість. Отже, і порядок бухобліку об’єктів різний, адже його визначено різними стандартами бухобліку:
Облік об’єктів оренди за НП(с)БОДС 129 приваблює тим, що не має вимог щодо переоцінки об’єктів обліку. Однак на практиці все не так просто. Адже є додаткові умови, які має виконати установа, щоб перевести основні засоби в інвестиційну нерухомість та надалі передавати їх в оренду.
Розглянемо ці умови.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
Підкажемо, чи кожен працівник установи може бути членом комісії списання майна бюджетних установ та коли керівник може залишити склад комісії зі списання майна незмінним.
Якими документами слід керуватися в обліку підручників і навчальних посібників, як відобразити в обліку придбання, надходження при безоплатній передачі підручників і навчальних посібників, як обліковувати списання підручників і навчальних посібників, отримання та продаж макулатури
У балансі бюджетної установи всі активи, зокрема й основні засоби, визнаються за вартістю придбання, яка з часом не відповідає реальній. І тоді потрібна переоцінка основних засобів. Як її організувати, порахувати та відобразити у бухгалтерських проведеннях — у даній консультації