Що змінять у реєстрації бюджетних зобов’язань
Перевірки Держпраці під час воєнного стану
У проєкті визначили, що в разі взяття бюджетного зобов’язання, за яким здійснюється закупівля товарів з урахуванням особливостей, визначених законодавством у сфері закупівель, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань:
- протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання;
- протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).
Якщо зобов’язання та/або фінансові зобов’язання не зареєстровані у зв’язку з відсутністю документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг, передбачених законодавством у сфері закупівель, органи Казначейства надсилають розпорядникам бюджетних коштів лист з обґрунтуванням причин їх нереєстрації та повертають Реєстр та/або Реєстр фінансових зобов’язань і підтвердні документи.
У разі надання листа з обґрунтуванням причин нереєстрації зобов’язань (фінансових зобов’язань) у зв’язку з порушенням законодавства у сфері закупівель у графі «Примітка» Реєстру проставляється відмітка про лист (номер та дата).
Мінфін уточнив коли та які заходи впливу застосовують органи Казначейства:
- за взяття розпорядниками бюджетних коштів зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених БК чи законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет);
- за порушення розпорядниками бюджетних коштів бюджетного законодавства в частині порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань.
- Кому індексувати зарплату в листопаді 2024 року
- Інвентаризація-2024: відповіді на гарячі запитання
- Як перевіряє Держпраці під час воєнного стану
- Скарбниця бухпроведень: ремонт і поліпшення комп’ютерів та оргтехніки
- Видатки з поповнення статутного капіталу підпорядкованих суб’єктів господарювання: як визначити КЕКВ