Що змінять у реєстрації бюджетних зобов’язань

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін оприлюднив проєкт змін до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України.

реєстрація бюджетних зобов’язань

ПСП-2025: з’ясували, хто отримає більше та як розрахувати

У проєкті визначили, що в разі взяття бюджетного зобов’язання, за яким здійснюється закупівля товарів з урахуванням особливостей, визначених законодавством у сфері закупівель, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань:

  • протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання;
  • протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).

Якщо зобов’язання та/або фінансові зобов’язання не зареєстровані у зв’язку з відсутністю документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг, передбачених законодавством у сфері закупівель, органи Казначейства надсилають розпорядникам бюджетних коштів лист з обґрунтуванням причин їх нереєстрації та повертають Реєстр та/або Реєстр фінансових зобов’язань і підтвердні документи.

У разі надання листа з обґрунтуванням причин нереєстрації зобов’язань (фінансових зобов’язань) у зв’язку з порушенням законодавства у сфері закупівель у графі «Примітка» Реєстру проставляється відмітка про лист (номер та дата).

Мінфін уточнив коли та які заходи впливу застосовують органи Казначейства:

  • за взяття розпорядниками бюджетних коштів зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених БК чи законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет);
  • за порушення розпорядниками бюджетних коштів бюджетного законодавства в частині порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Доплати бюджетникам у 2025 році: види, порядок нарахування, приклади

Посадові оклади в бюджетних установах у 2025 році залишаються невисокими. Однак зарплату працівників можна збільшити за рахунок доплат, надбавок і премій. У матеріалі зібрано актуальну інформацію про стимулюючі та обов’язкові доплати, їхній розмір, порядок нарахування та приклади оформлення
53524

Графік документообігу бюджетної установи: зразок і правила заповнення

Шукаєте ефективний спосіб організувати документообіг у бюджетній установі? У статті розповімо, як правильно побудувати графік документообігу з урахуванням вимог законодавства та реальних потреб установи. Практичний акцент, чітка структура та приклад для скачування — усе для того, щоб ви могли швидко впровадити зміни у своїй роботі.
1446

Як перевести держслужбовця з РДА в орган місцевого самоврядування

Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
8053

Відрядження бюджетників у 2025 році: правила оплати та приклади

Відрядження оплачують відповідно до умов колективного чи трудового договору. Останні зміни в оплаті відряджень у бюджетних установах, порядок оформлення й оплати відряджень та приклади розрахунків – в огляді експерта.
192132

Навчання бухгалтерів у Вищій школі Головбуха

Навчальні курси бухгалтера у Вищій школі Головбуха для бюджетних установ розробили наші експерти спеціально для підвищення кваліфікації бухгалтерів. Опануйте тонкощі бухгалтерії від нарахування зарплати та податків до обліку та ревізій.
5566

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді