Ліквідаційний та проміжний ліквідаційний баланс: як та коли подається

Відповідно до ст. 105 ЦКУ учасники юрособи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юрособи, зобов’язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію

Ліквідаційний та проміжний ліквідаційний баланс: як та коли подається

Прощавай, Господарський кодексе! Як зміняться правила гри?

До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає податковим органам, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період (абз. 2 ч. 7 ст. 111 ЦКУ).

Відповідно до ч. 8 ст. 111 ЦКУ ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс (затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи), що включає:

  • відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується;
  • перелік пред’явлених кредиторами вимог;
  • результат їх розгляду.

Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор):

  • складає ліквідаційний баланс;
  • забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи;
  • забезпечує подання податковим органам (ч. 11 ст. 111 ЦКУ).

Отже, ліквідаційною комісією або ліквідатором юридичної особи складається:

  • проміжний ліквідаційний баланс;
  • ліквідаційний баланс.

У ліквідаційному балансі, відображаються результати прийнятих рішень про:

  • стягнення боргів;
  • розподілення активів, власного капіталу;
  • погашення (списання) зобов’язань, які призвели до відсутності активів, власного капіталу і зобов’язань ліквідованого підприємства на заключну дату складання ліквідаційного балансу. 

Ліквідаційний баланс після його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи, подається до органу ДПС за основним місцем обліку платника.

Джерело: офіційний сайт ГУ ДПС у Черкаській області

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок поточного періоду

Виправлення помилок поточного періоду – завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності.
9454

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок
44945

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2025

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
62545

Баланс форма 1-дс – як заповнити

Баланс 1 – це традиційний фінансовий звіт. Якими є загальні вимоги до складання звіту Баланс форма 1-дс, яку саме інформацію у 2024 році мають розкривати щодо своїх активів і пасивів бюджетні установи – підкаже експерт
82450

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
44572

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді