Ліквідаційний та проміжний ліквідаційний баланс: як та коли подається

Відповідно до ст. 105 ЦКУ учасники юрособи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юрособи, зобов’язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію

Ліквідаційний та проміжний ліквідаційний баланс: як та коли подається

💊 Як оплачувати лікарняні у 2025 році

До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає податковим органам, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період (абз. 2 ч. 7 ст. 111 ЦКУ).

Відповідно до ч. 8 ст. 111 ЦКУ ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс (затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи), що включає:

  • відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується;
  • перелік пред’явлених кредиторами вимог;
  • результат їх розгляду.

Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор):

  • складає ліквідаційний баланс;
  • забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи;
  • забезпечує подання податковим органам (ч. 11 ст. 111 ЦКУ).

Отже, ліквідаційною комісією або ліквідатором юридичної особи складається:

  • проміжний ліквідаційний баланс;
  • ліквідаційний баланс.

У ліквідаційному балансі, відображаються результати прийнятих рішень про:

  • стягнення боргів;
  • розподілення активів, власного капіталу;
  • погашення (списання) зобов’язань, які призвели до відсутності активів, власного капіталу і зобов’язань ліквідованого підприємства на заключну дату складання ліквідаційного балансу. 

Ліквідаційний баланс після його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи, подається до органу ДПС за основним місцем обліку платника.

Джерело: офіційний сайт ГУ ДПС у Черкаській області

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Баланс форма 1-дс – як заповнити

Баланс 1 – це традиційний фінансовий звіт. Якими є загальні вимоги до складання звіту Баланс форма 1-дс, яку саме інформацію у 2024 році мають розкривати щодо своїх активів і пасивів бюджетні установи – підкаже експерт
78402

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
35643

Форма 3-дс – звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Готуємо бухгалтерську спільноту до складання електронної фінансової звітності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма 3 № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо.
81754

Примітки до фінансової звітності – Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Завершальним фінансовим звітом є примітки до фінансової звітності. Для бюджетних установ – це форма 5-дс. У консультації надамо бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо також на що звернути особливу увагу під час заповнення приміток до фінансової звітності.
70947

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді