Ліквідаційний та проміжний ліквідаційний баланс: як та коли подається

Відповідно до ст. 105 ЦКУ учасники юрособи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юрособи, зобов’язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.

Як відзвітувати про зарплату до статистики? ►►► Дізнайтеся за результатами тесту✔️

Ліквідаційний та проміжний ліквідаційний баланс: як та коли подається

До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія складає та подає податковим органам, Пенсійному фонду та фондам соціального страхування звітність за останній звітний період.

Відповідно до ст. 111 ЦКУ ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред’явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.

Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юрособи, та забезпечує подання податковим органам (ст. 111 ЦКУ).

Отже, ліквідаційною комісією або ліквідатором юрособи складається проміжний ліквідаційний баланс та ліквідаційний баланс. У ліквідаційному балансі відображаються результати прийнятих рішень про стягнення боргів, розподілення активів, власного капіталу та погашення (списання) зобов’язань, які призвели до відсутності активів, власного капіталу і зобов’язань ліквідованого підприємства на заключну дату складання ліквідаційного балансу.

Ліквідаційний баланс після його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи, подається до органу ДПС за основним місцем обліку платника.

За матеріалами ДПС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Плата за землю: приклад заповнення декларації

Землекористувачі чи орендарі земельних ділянок мають подавати до ДПС звітність з плати за землю – податкову декларацію. Податкова декларація з плати за землю – покрокова інструкція заповнення й зразок. Також знайдете про застосування звільнення від плати за землю під час війни та його декларування.
47668

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді