Як виправити помилку в електронній трудовій книжці
КАЛЬКУЛЯТОР СТАЖУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ТА СЛУЖБИ В ОМС
Відомості про трудову діяльність подають повторно у разі виявлення:
- неправильного чи неточного запису за періоди страхового стажу після 01.07.2000;
- створення неправильного чи неточного електронного запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі ПФУ (п.6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління ПФУ від 12.03.2021 № 11-1).
Роботодавець або застрахована особа має можливість виправити помилку у відцифрованій трудовій книжці таким чином:
- авторизуватись на вебпорталі ПФУ (portal.pfu.gov.ua);
- вибрати у меню зліва розділ «Комунікації з ПФУ» пункт:
- «Відомості про трудові відносини» – для застрахованої особи в особистому кабінеті;
- «Відомості про трудові відносини робітника» – для роботодавця в кабінеті страхувальника.
- повторно подати скановані сторінки документів про трудову діяльність, у яких допущена помилка, заповнивши екранну форму.
При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подають:
- титульну сторінку;
- сторінки зі змінами.
Із результатами опрацювання звернень за типом «Відомості про трудові відносини робітника» роботодавцю необхідно ознайомити кожного працівника, адже періоди не зарахування страхового стажу впливатимуть на право на майбутню пенсію.
Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг ПФУ:
- роботодавцю – у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки);
- застрахованій особі – в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення» (після того, як фахівець ПФУ опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано»). Дана інформація також відображена в розділі «Електронна трудова книжка».