Як виправити помилку в електронній трудовій книжці

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Фахівці ПФУ роз’яснили, як виправляти помилку у електронній трудовій книжці якщо запис у ній неточний чи неправильний.

електронна трудова книжка

🧮Калькулятор стажу державної служби, служби в ОМС

Відомості про трудову діяльність подають повторно у разі виявлення:

  • неправильного чи неточного запису за періоди страхового стажу після 01.07.2000;
  • створення неправильного чи неточного електронного запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі ПФУ (п.6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління ПФУ від 12.03.2021 № 11-1).

Роботодавець або застрахована особа має можливість виправити помилку у відцифрованій трудовій книжці таким чином:

  • авторизуватись на вебпорталі ПФУ (portal.pfu.gov.ua);
  • вибрати у меню зліва розділ «Комунікації з ПФУ» пункт:
    • «Відомості про трудові відносини» – для застрахованої особи в особистому кабінеті;
    • «Відомості про трудові відносини робітника» – для роботодавця в кабінеті страхувальника.
  • повторно подати скановані сторінки документів про трудову діяльність, у яких допущена помилка, заповнивши екранну форму.

При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подають:

  • титульну сторінку;
  • сторінки зі змінами.

Із результатами опрацювання звернень за типом «Відомості про трудові відносини робітника» роботодавцю необхідно ознайомити кожного працівника, адже періоди не зарахування страхового стажу впливатимуть на право на майбутню пенсію.

Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг ПФУ:

  • роботодавцю – у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки);
  • застрахованій особі – в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення» (після того, як фахівець ПФУ опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано»). Дана інформація також відображена в розділі «Електронна трудова книжка».

За інформацією ГУ ПФУ в Закарпатській області

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Довідка ОК-5 2025: алгоритм отримання через Дію та ПФУ

Коли працівник йде на лікарняний або в декрет, важливо знати його страховий стаж. Для цього потрібна довідка за формою ОК-5. У статті пояснюємо, як отримати ОК-5 у 2025 році: через Дію чи ПФУ. Покажемо різницю між ОК-5 і ОК-7 та наведемо приклади, коли і як нею користуватися.
42423

Страховий стаж: як обчислити і коли враховувати

Дані про страховий стаж потрібні бухгалтеру в низці випадків — при нарахуванні лікарняних, декретних, пенсій та інших соціальних виплат. У консультації пояснюємо, як дізнатися свій страховий стаж та які періоди до нього включати
71981

Довідка ОК-7 для оплати лікарняного: що це, де взяти і коли потрібна

Довідка ОК-7 — це офіційне підтвердження страхового стажу працівника. Вона необхідна, зокрема, для оплати лікарняного. У статті пояснимо, як отримати довідку з Пенсійного фонду, що містить форма ОК-7, коли та для чого її використовують.
107453

Довідка про трудовий та страховий стаж

Отримати довідку ПФУ про трудовий та страховий стаж можуть і працівник, і роботодавець. Розкажемо, як це зробити онлайн, як рахувати стаж за цією довідкою.
29559

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді