Як виправити помилку в електронній трудовій книжці

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Фахівці ПФУ роз’яснили, як виправляти помилку у електронній трудовій книжці якщо запис у ній неточний чи неправильний.

електронна трудова книжка

КАЛЬКУЛЯТОР СТАЖУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ТА СЛУЖБИ В ОМС

Відомості про трудову діяльність подають повторно у разі виявлення:

  • неправильного чи неточного запису за періоди страхового стажу після 01.07.2000;
  • створення неправильного чи неточного електронного запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі ПФУ (п.6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління ПФУ від 12.03.2021 № 11-1).

Роботодавець або застрахована особа має можливість виправити помилку у відцифрованій трудовій книжці таким чином:

  • авторизуватись на вебпорталі ПФУ (portal.pfu.gov.ua);
  • вибрати у меню зліва розділ «Комунікації з ПФУ» пункт:
    • «Відомості про трудові відносини» – для застрахованої особи в особистому кабінеті;
    • «Відомості про трудові відносини робітника» – для роботодавця в кабінеті страхувальника.
  • повторно подати скановані сторінки документів про трудову діяльність, у яких допущена помилка, заповнивши екранну форму.

При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подають:

  • титульну сторінку;
  • сторінки зі змінами.

Із результатами опрацювання звернень за типом «Відомості про трудові відносини робітника» роботодавцю необхідно ознайомити кожного працівника, адже періоди не зарахування страхового стажу впливатимуть на право на майбутню пенсію.

Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг ПФУ:

  • роботодавцю – у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки);
  • застрахованій особі – в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення» (після того, як фахівець ПФУ опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано»). Дана інформація також відображена в розділі «Електронна трудова книжка».

За інформацією ГУ ПФУ в Закарпатській області

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Довідка про трудовий та страховий стаж

Отримати довідку ПФУ про трудовий та страховий стаж можуть і працівник, і роботодавець. Розкажемо, як це зробити онлайн, як рахувати стаж за цією довідкою.
23192

Довідка ОК-5 для підтвердження страхового стажу

Якщо працівник працює менше року чи шести місяців і захворів, бухгалтеру аби правильно нарахувати допомогу по тимчасовій непрацездатності чи допомогу по вагітності та пологах потрібно знати страховий стаж працівника. Розглянемо чим потрібно підтверджувати страховий стаж та чи потрібно вимагати від працівника довідку за формою № ОК-5.
36017

Страховий стаж: як обчислити і коли враховувати

Дані про страховий стаж потрібні бухгалтеру у низці випадків, наприклад нарахуванні лікарняних, декретних, пенсій та інших соцвиплат. У консультації – про те, як дізнатися про страховий стаж, як він розраховується бухгалтером у тих чи інших ситуаціях.
50657

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді