У четвер, 29.08.2024, набрали чинності накази Мінфіну, які вводять новації щодо місцевих запозичень та місцевих гарантій.

Списання безнадійної дебіторської заборгованості: проводки⏬скачати
Мінфін затвердив форми:
- інформації про валютно-фінансові умови місцевого запозичення / місцевої гарантії;
- графіків планових та фактичних надходжень коштів за місцевим запозиченням та місцевою гарантією (всі надходження);
- графіків планових та фактичних платежів за місцевим запозиченням та місцевою гарантією (всі платежі).
Наказ Мінфіну від 13.06.2024 № 287, яким затверджені форми, набрав чинності 29.08.2024.
Також внесені зміни до Порядку ведення Реєстру місцевих запозичень та місцевих гарантій і затверджено нові форми:
- інформації про укладення правочину щодо здійснення місцевого запозичення / внесення змін;
- інформації про укладення правочину щодо надання місцевих гарантій / внесення змін.
Наказ Мінфіну від 24.07.2024 № 359, яким внесені зміни і нові форми, набрав чинності 29.08.2024.
Раніше про це писали у новинах «Що має зробити місцевий фінансовий орган у разі запозичення», «Нові форми умов та графіків місцевого запозичення / місцевої гарантії».
Кошторис — це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи — важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі.
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді