Які сканкопії надати ПФУ для формування електронної трудової книжки

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
Сканкопії яких документів потрібно надати для формування електронної трудової книжки — роз'яснення

Які сканкопії надати ПФУ для формування електронної трудової книжки

Доплата за шкідливі умови праці: уникніть помилок і захистіть себе документально

ПФУ інформує, що до електронної трудової книжки треба завантажити всі документи, які впливають на розрахунок стажу.

Окрім трудової книжки, це можуть бути:

  • документи про набуття освіти;
  • свідоцтво про народження дитини;
  • військовий квиток;
  • інші документи.

У разі втрати трудової книжки це можуть бути:

  • довідки;
  • виписки з наказів;
  • особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати;
  • посвідчення;
  • характеристики;
  • письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання; та
  • інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

Увага: у Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженому постановою КМУ від 12.08.1993 р. № 637 наведений перелік документів про стаж, які приймаються для підтвердження стажу та, які треба завантажити до електронної трудової книжки у разі втрати трудової книжки, відсутності відповідних записів у ній або помилок у записах.

Джерело: офіційний сайт ГУ ПФУ в Чернівецькій області

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
51183

Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни 2026

Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
22104

Відсторонення від роботи: підстави, алгоритм, оплата

Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
776

Колективний договір: зміни, зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
52590

Звільнення працівника у 2025 році: зміни, порядок, зразки

Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
69317

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді