Сканкопії яких документів потрібно надати для формування електронної трудової книжки — роз'яснення

Доплата за шкідливі умови праці: уникніть помилок і захистіть себе документально
ПФУ інформує, що до електронної трудової книжки треба завантажити всі документи, які впливають на розрахунок стажу.
Окрім трудової книжки, це можуть бути:
- документи про набуття освіти;
- свідоцтво про народження дитини;
- військовий квиток;
- інші документи.
У разі втрати трудової книжки це можуть бути:
- довідки;
- виписки з наказів;
- особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати;
- посвідчення;
- характеристики;
- письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання; та
- інші документи, які містять відомості про періоди роботи.
Увага: у Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженому постановою КМУ від 12.08.1993 р. № 637 наведений перелік документів про стаж, які приймаються для підтвердження стажу та, які треба завантажити до електронної трудової книжки у разі втрати трудової книжки, відсутності відповідних записів у ній або помилок у записах.
Джерело: офіційний сайт ГУ ПФУ в Чернівецькій області
Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт