Як заповнювати обов’язкові реквізити касових ордерів

1362

Запитання

Як заповнювати реквізити видаткового касового ордера?

Відповідь

Прибуткові касові ордери і квитанції до них, а також видаткові касові ордери і видаткові відомості заповнює бухгалтер (відповідальна особа установи/підприємства, на яку покладено обов’язок з оформлення цих документів). Він робить це у будь-який спосіб, який забезпечив би належне збереження цих записів протягом установленого для зберігання документів терміну (п. 32 розд. III Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 № 148; далі — Положення № 148).

У касових ордерах зазначають підставу для їх складання і перелічують додані до них документи.

Виправлення у касових ордерах та видаткових відомостях забороняються.

Реквізити у видатковому ордері «Одержав», «Дата», «Сума», «Підпис одержувача», дані документа, що засвідчує особу отримувача, та в прибутковому ордері «Прийнято від» не заповнюють у касових ордерах, які оформляють на загальну суму проведених установою касових операцій (видача готівки за видатковими відомостями, електронними платіжними засобами, здавання готівки до банку, отримання готівки з банку за чеком та оприбуткування її в касі).

Інші реквізити у касових ордерах та видаткових відомостях заповнювати обов’язково. Це стосується також реквізиту видаткового касового ордера «Видати», у якому зазначається прізвище, ім’я та по батькові особи, якій видають готівку з каси.

Лист ДФС від 07.05.2018 № 2026/6/99-99-14-05-01-15

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70238

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73251

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
104627

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26621

Відомість нарахування заробітної плати: зразок 2025

Відомість нарахування зарплати бухгалтери використовують, коли розраховують зарплату. У статті експерт підготував для вас можливі ланки зарплатної відомості та зразки та алгоритм їх заповнення.
124269