Як заповнювати обов’язкові реквізити касових ордерів

990

Запитання

Як заповнювати реквізити видаткового касового ордера?

Відповідь

Прибуткові касові ордери і квитанції до них, а також видаткові касові ордери і видаткові відомості заповнює бухгалтер (відповідальна особа установи/підприємства, на яку покладено обов’язок з оформлення цих документів). Він робить це у будь-який спосіб, який забезпечив би належне збереження цих записів протягом установленого для зберігання документів терміну (п. 32 розд. III Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 № 148; далі — Положення № 148).

У касових ордерах зазначають підставу для їх складання і перелічують додані до них документи.

Виправлення у касових ордерах та видаткових відомостях забороняються.

Реквізити у видатковому ордері «Одержав», «Дата», «Сума», «Підпис одержувача», дані документа, що засвідчує особу отримувача, та в прибутковому ордері «Прийнято від» не заповнюють у касових ордерах, які оформляють на загальну суму проведених установою касових операцій (видача готівки за видатковими відомостями, електронними платіжними засобами, здавання готівки до банку, отримання готівки з банку за чеком та оприбуткування її в касі).

Інші реквізити у касових ордерах та видаткових відомостях заповнювати обов’язково. Це стосується також реквізиту видаткового касового ордера «Видати», у якому зазначається прізвище, ім’я та по батькові особи, якій видають готівку з каси.

Лист ДФС від 07.05.2018 № 2026/6/99-99-14-05-01-15

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
123559

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
307171

Посадова інструкція бухгалтера бюджетної установи – зразок

Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи.
70162