Як відобразити в бухобліку використання субвенцій на соціально-економічний розвиток

2326

Запитання

Як розпорядникам бюджетних коштів (далі — установи) відображати в бухобліку операції, які вони проводять за рахунок субвенцій з місцевого бюджету на програми соціально-економічного та культурного розвитку регіонів?

Відповідь

План рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затверджений наказом Мінфіну від 31.12.2013 № 1203 (далі — План рахунків), передбачає субрахунок 7512 «Трансферти». Його установи використовують для обліку:

  • надходжень, пов’язаних з перерахуванням сум трансфертів;
  • коштів, отриманих для виконання цільових заходів.

Безпосередньо операції, які установи проводять за рахунок субвенцій з місцевого бюджету на соціально-економічний та культурний розвиток регіонів, потрібно відображати в бухобліку за розд. 1 «Облік основних засобів», що містить Типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ 2019. Тобто так само, як операції з безоплатного отримання основних засобів.

Таким чином, коли установи відображають у бухобліку використання субвенцій на соціально-економічний розвиток, вони не повинні застосовувати субрахунок 5411 «Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів» Плану рахунків.

Інформацію про всі проведені господарські операції установи мають відобразити у фінансовій звітності.

Джерело: Лист Казначейства від 15.01.2019 № 16-08/1711

image96

Інструкції заповнення й зразки, що знадобляться для звітності:

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
136

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
186142

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73961

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105779