Чи мають право контролюючі органи під час перевірки (документальної планової або позапланової, виїзної або невиїзної, фактичної) надавати платнику податків — ЮО письмовий запит для надання пояснень?
Під час проведення документальних перевірок посадові особи контролюючих органів, у разі потреби, можуть надсилати запити посадовим особам платника податків (керівнику платника податків або уповноваженій ним особі) з проханням надати для проведення перевірки документи (копії документів), пояснення, довідки, інформацію тощо (пп. 11 п. 3 розд. ІІІ Порядку оформлення результатів документальних перевірок, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 20.08.2015 № 727; далі — Порядок).
Інформацію про такі запити наводять у загальних положеннях акта (довідки) документальної перевірки. Отримані пояснення додають до цього ж акта (довідки) (абз. 7 п. 1 розд. ІV Порядку).
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Стаття присвячена питанням видів державного контролю за фінансово-господарською діяльністю органів місцевого самоврядування. Дізнаєтеся також як ревізори готуються до ревізії та отримаєте поради як підготуватися до зустрічі з ревізорами і на які моменти господарської діяльності звернути увагу.
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, – ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Те, як установа використовує бюджетні кошти в процесі господарської діяльності, перевіряє Держаудитслужба. Аби ревізія не налякала бухгалтера, надамо практичні поради