Чи інформувати податківців за формою № 20-ОПП про придбання офісних меблів та техніки

3240

Запитання

Установа, щоб забезпечити роботу працівників у офісі, придбала нові меблі та офісну техніку. Чи потрібно окремо повідомляти податківців за формою 20-ОПП про таке придбання, якщо у Довіднику відсутні відповідні типи об’єкта оподаткування або немає об’єктів оподаткування, які підходять за призначенням?

Відповідь

Відповідь залежить від того, про які об’єкти оподаткування установа вже повідомляла податківців.

Податкове законодавство зобов’язує установи та організації інформувати податківців за основним місцем обліку про реєстрацію, створення чи відкриття, оренду чи суборенду, закриття чи вибуття об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням (далі — Об’єкти).

Об’єктами є майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів.

Перелік Об’єктів, про які установи мають повідомляти у формі № 20-ОПП, ДПС узагальнила у Рекомендованому довіднику типів об’єктів оподаткування (далі — Довідник), який розмістила на своєму офіційному вебсайті.

Якщо установа придбаває Об’єкт, тип якого відсутній у Довіднику, вона має визначити на власний розсуд, чи відповідає новий Об’єкт за призначенням одному із тих, які вказані в Довіднику. Якщо ні, то форму № 20-ОПП за таким Об’єктом подавати не потрібно.

Як без штрафів організувати роботу бухгалтерської служби? ►►► Пройдіть тест ✔️

Однак Порядок обліку Об’єктів передбачає, що під час надання повідомлень за формою № 20-ОПП застосовують принцип укрупнення інформації, яку надають про Об’єкт. Наприклад, якщо подають інформацію про Об’єкти — офіс, склад, склад-магазин, розташовані в одному офісному центрі за однією адресою, достатньо надати інформацію за одним із типів Об’єктів та зазначити у найменуванні: офіс, склад, склад-магазин (абз. 3 п. 8.4 розд. VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588).

Якщо придбали офісні меблі та техніку, які безпосередньо пов’язані з діяльністю установи та які розміщуватимете в приміщенні чи в офісі установи, щоб поінформувати податківців за формою № 20-ОПП, керуйтеся принципом укрупнення інформації.

Позаяк у нашій ситуації установа придбала офісні меблі і техніку, яку розміщуватиме безпосередньо в приміщенні чи в офісі, такі типи Об’єктів можливо віднести до вже наявного в установи типу Об’єкта, який найбільш відповідає визначенню місця знаходження меблів та техніки, наприклад «378 — офіс». Якщо про цей Об’єкт — офіс інформацію до податкового органу вже подали, додатково повідомляти за формою № 20-ОПП про супутні Об’єкти — придбані офісні меблі та техніку не потрібно.

Аналогічне роз’яснення містить розділ 116.11 «ЗІР».

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Вебінарний марафон до Дня бухгалтера

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік продуктів харчування в бюджетних установах 2024

Бухгалтер бюджетної установи має налагодити облік продуктів харчування. Допоможемо оприбуткувати, визнати та оцінити продукти харчування, розподілити транспортно-заготівельні витрати та обрати метод оцінки вибуття. А також розповімо, як відшкодувати нестачі й втрати за їх наявності.
39557

Платні послуги бюджетних установ

Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях.
13859

Облік спецодягу

Забезпечити працівників спецодягом – це обов’язок, який покладається на роботодавця. Належним чином відобразити його надходження, використання та списання у бухгалтерському обліку – це обов’язок, який покладається на бухгалтера. Тема сьогоднішньої консультації – облік спецодягу у бюджетних установах.
17028

Утримання із заробітної плати – проводки

Нарахування заробітної плати в бюджетних установах включає проводки для відображення цих операцій в бухгалтерському обліку. Тож розповімо про проводки детальніше.
46528

Як вести облік земельних ділянок

Облік земельних ділянок в бюджетних установах — у складі основних засобів чи як нематеріальні активи? Проведення у консультації.
32172