Чи інформувати податківців за формою № 20-ОПП про придбання офісних меблів та техніки

3578

Запитання

Установа, щоб забезпечити роботу працівників у офісі, придбала нові меблі та офісну техніку. Чи потрібно окремо повідомляти податківців за формою 20-ОПП про таке придбання, якщо у Довіднику відсутні відповідні типи об’єкта оподаткування або немає об’єктів оподаткування, які підходять за призначенням?

Відповідь

Відповідь залежить від того, про які об’єкти оподаткування установа вже повідомляла податківців.

Податкове законодавство зобов’язує установи та організації інформувати податківців за основним місцем обліку про реєстрацію, створення чи відкриття, оренду чи суборенду, закриття чи вибуття об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням (далі — Об’єкти).

Об’єктами є майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів.

Перелік Об’єктів, про які установи мають повідомляти у формі № 20-ОПП, ДПС узагальнила у Рекомендованому довіднику типів об’єктів оподаткування (далі — Довідник), який розмістила на своєму офіційному вебсайті.

Якщо установа придбаває Об’єкт, тип якого відсутній у Довіднику, вона має визначити на власний розсуд, чи відповідає новий Об’єкт за призначенням одному із тих, які вказані в Довіднику. Якщо ні, то форму № 20-ОПП за таким Об’єктом подавати не потрібно.

Як без штрафів організувати роботу бухгалтерської служби? ►►► Пройдіть тест ✔️

Однак Порядок обліку Об’єктів передбачає, що під час надання повідомлень за формою № 20-ОПП застосовують принцип укрупнення інформації, яку надають про Об’єкт. Наприклад, якщо подають інформацію про Об’єкти — офіс, склад, склад-магазин, розташовані в одному офісному центрі за однією адресою, достатньо надати інформацію за одним із типів Об’єктів та зазначити у найменуванні: офіс, склад, склад-магазин (абз. 3 п. 8.4 розд. VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588).

Якщо придбали офісні меблі та техніку, які безпосередньо пов’язані з діяльністю установи та які розміщуватимете в приміщенні чи в офісі установи, щоб поінформувати податківців за формою № 20-ОПП, керуйтеся принципом укрупнення інформації.

Позаяк у нашій ситуації установа придбала офісні меблі і техніку, яку розміщуватиме безпосередньо в приміщенні чи в офісі, такі типи Об’єктів можливо віднести до вже наявного в установи типу Об’єкта, який найбільш відповідає визначенню місця знаходження меблів та техніки, наприклад «378 — офіс». Якщо про цей Об’єкт — офіс інформацію до податкового органу вже подали, додатково повідомляти за формою № 20-ОПП про супутні Об’єкти — придбані офісні меблі та техніку не потрібно.

Аналогічне роз’яснення містить розділ 116.11 «ЗІР».

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
304531

Актуальні бланки для інвентаризації

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
171586

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
33664