Який статус працівника ОМС, прийнятого на роботу за строковим трудовим договором

Національне агентство України з питань державної служби, посилаючись на ст. 10 Закону «Про службу в органах місцевого самоврядування», роз'яснило, які правила щодо працевлаштування в ОМС за контрактом.

робота в ОМС за контрактом

✍ ЯК ОБЛІКОВУВАТИ РОБОТУ ПІД ОКУПАЦІЄЮ

Згідно з Законом, на час відсутності або відпустки посадових осіб ОМС (крім виборних посад) для виконання їх повноважень можуть прийматися на службу особи за строковим трудовим договором (контрактом).

Але норма закону не регулює питання, чи набуває призначена за контрактом особа статусу посадової особи місцевого самоврядування. Зокрема в цьому випадку не врегульовані:

  • питання прийняття Присяги;
  • присвоєння контрактнику відповідного рангу;
  • зарахування періоду роботи за строковим договором до стажу роботи в органах місцевого самоврядування;
  • встановлення надбавки за вислугу років.

НАДС у своєму офіційному листі зазначило, що особи, які приймаються на посади в ОМС за строковим трудовим договором (контрактом) і які мають виконувати повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та/або консультативно-дорадчих функцій, мають набути статусу посадових осіб місцевого самоврядування.

Агентство зауважує, що на конкурсній основі відбувається прийняття на службу в ОМС на такі посади:

  • керівник секретаріату (керуючий справами) районної, обласної ради;
  • керуючий справами виконавчого апарату обласних і районних рад;
  • керівник відділу, управління та інші працівники ОМС.

Інша процедура прийняття на службу в органи місцевого самоврядування шляхом передбачена Типовим порядком формування кадрового резерву в органах місцевого самоврядування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 24.10.2001 р. №1386, та у Положенні про порядок стажування у державних органах, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.1994 р. №804.

Експерт порталу «Бухгалтерія бюджету та ОМС» нагадує, що посадовець органу місцевого самоврядування, який працює за контрактом, має право на щомісячну або разову премію за результатами роботи. Але є умови:

  • премія не суперечить укладеному з працівником контракту;
  • нарахування премії контрактнику не суперечить внутрішнім документам ОМС. В першу чергу, положенню про преміювання, колективному договору;
  • у ОМС є кошти у межах існуючого фонду преміювання або економії фонду оплати праці.

За матеріалами Децентралізація

Бронювання працівників: Мінекономіки роз’яснює зміни

 

Який статус працівника ОМС, прийнятого на роботу за строковим трудовим договором

 

Національне агентство України з питань державної служби, посилаючись на ст. 10 Закону «Про службу в органах місцевого самоврядування», роз'яснило, які правила щодо працевлаштування в ОМС за контрактом.

 

Згідно з Законом, на час відсутності або відпустки посадових осіб ОМС (крім виборних посад) для виконання їх повноважень можуть прийматися на службу особи за строковим трудовим договором (контрактом).

 

Але норма закону не регулює питання, чи набуває призначена за контрактом особа статусу посадової особи місцевого самоврядування. Зокрема в цьому випадку не врегульовані:

 

питання прийняття Присяги;

 

присвоєння контрактнику відповідного рангу;

 

зарахування періоду роботи за строковим договором до стажу роботи в органах місцевого самоврядування;

 

встановлення надбавки за вислугу років.

 

НАДС у своєму офіційному листі зазначило, що особи, які приймаються на посади в ОМС за строковим трудовим договором (контрактом) і які мають виконувати повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та/або консультативно-дорадчих функцій, мають набути статусу посадових осіб місцевого самоврядування.

 

Агентство зауважує, що на конкурсній основі відбувається прийняття на службу в ОМС на такі посади:

 

керівник секретаріату (керуючий справами) районної, обласної ради;

 

керуючий справами виконавчого апарату обласних і районних рад;

 

керівник відділу, управління та інші працівники ОМС.

 

шляхом призначення відповідно сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

 

Інша процедура прийняття на службу в органи місцевого самоврядування шляхом передбачена Типовим порядком формування кадрового резерву в органах місцевого самоврядування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 24.10.2001 р. №1386, та у Положенні про порядок стажування у державних органах, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.1994 р. №804.

 

Експерт порталу «Бухгалтерія бюджету та ОМС» нагадує, що посадовець органу місцевого самоврядування, який працює за контрактом, має право на щомісячну або разову премію за результатами роботи. Але є умови:

 

премія не суперечить укладеному з працівником контракту;

 

нарахування премії контрактнику не суперечить внутрішнім документам ОМС. В першу чергу, положенню про преміювання, колективному договору;

 

у ОМС є кошти у межах існуючого фонду преміювання або економії фонду оплати праці.

 

article/1177-premya-pratsvniku-oms-shcho-pratsyu-za-kontraktom

 

За матеріалами Децентралізація https://decentralization.gov.ua/news/15712

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Податкові зобов’язання ОМС

Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. Які саме податки вони сплачують так як показати в обліку нарахування податкових зобов’язань з податків і зборів та їхнє погашення ОМС, якими є бухгалтерські проведення по нарахуванню та погашенню податкових зобов’язань – у даному огляді.
6191

Податки в ОМС: бухоблік та проведення

Сплата податків не минає нікого. І бюджетники не виключення. Навіть ті, які мають відношення до влади, зокрема й місцевої. Які податки і збори є витратами ОМС, як їх обліковувати, бухгалтерські проведення. Про це та інше – у консультації.
10030

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
11787

Особливості складання розрахунків до проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік

Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
1435

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді