Як укладати і виконувати рамкові угоди — роз’яснює Мінекономрозвитку

Рамкова угода — правочин, який укладають один чи кілька замовників (ЦЗО) з одним чи кількома учасниками процедури закупівлі. У рамковій угоді визначають основні умови закупівлі окремих товарів і послуг для укладення договорів про закупівлю протягом строку дії такої угоди — до чотирьох років.

Рамкових угоди проводять за вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та Порядку укладання і виконання рамкових угод, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 15.09.2017 № 1372.

Оскільки такі угоди замовники лише починають укладати, Мінекономрозвитку уточнює окремі їх особливості. Зокрема, радить:

  • використовувати закупівлі за рамковою угодою для товарів та послуг, які мають циклічний або системний характер;
  • при укладенні рамкової угоди на строк більше ніж один рік, у річному плані закупівель зазначати строк, на який планується укласти рамкову угоду;
  • не забувати про додаткові обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація для закупівлі за рамковою угодою.

Також Мінекономрозвитку зауважує, що законодавство не передбачає можливості:

  • визначати окремі частини предмета закупівлі (лотів) для закупівель за рамковими угодами;
  • встановлювати вимоги щодо забезпечення виконання рамкової угоди;
  • подавати скарги до АМКУ на етапі проведення відбору учасника згідно з умовами рамкової угоди для укладення договору про закупівлю. Оскарження можливе лише при проведенні процедури відкритих торгів для укладання рамкової угоди.

Рамкову угоду укладають з кількома учасниками, але за умови, що участь у ній беруть не менше трьох учасників.

Джерело: лист Мінекономрозвитку від 29.05.2019 № 3304-04/22470-06

акція на передплату журналів для бухгалтерів

Скористайтеся гарною нагодою та отримайте знижки на передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20

Статті за темою

Усі статті за темою

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
3532

Протокол тендерного комітету – зразок

Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
34649

Спрощені закупівлі – алгоритм роботи

Спрощені закупівля – це вид закупівель, що є результатом нормативного урегулювання допорогових закупівель. Головними ознаками спрощеної процедури закупівлі є необтяжливий алгоритм проведення та мінімальна кількість документів, які мають надати учасники. А звідси – можливість швидко закупити необхідні товари, роботи чи послуги.
5576

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель

Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.
29022

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді