Премія секретарю міської ради та заступнику голови: чи має рада її встановлювати

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Бюджетні установи організовують оплату праці на підставі:

  • законодавчих та інших нормативних актів;
  • генеральної угоди на національному рівні;
  • галузевих, територіальних угод;
  • колективних договорів;
  • трудових договорів;
  • грантів (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР).

Умови оплати праці посадових осіб ОМС визначає КМУ (ст. 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 № 2493-III).

Основний підзаконний акт, який регулює оплату праці посадових осіб ОМС — постанова КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 № 268 (далі — Постанова № 268).

Локальні акти з питань праці установи приймають на підставі законодавства і вони не мають суперечити нормативно-правовим актам вищої юридичної сили.

У міській раді наразі діють 2 локальних нормативних акти з питань праці — Положення про преміювання від 2012 року та колективний договір від 2016 року. Обидва документи не відповідають положенням Постанови № 268, а також по-різному визначають:

  • механізм преміювання секретаря ради;
  • суб’єкта, який преміює.

Чи преміювати, зокрема, секретарів міських рад та заступників міського голови, а також чи встановлювати їм надбавки, надавати матеріальну допомогу, — вирішує міський голова. Такі виплати він має призначати у порядку та розмірах, які визначає Постанова № 268, у межах затверджених видатків на оплату праці (абз. 3 п. 6 Постанови КМУ № 268).

Тож міська рада має:

  • затвердити своїм рішенням певні критерії преміювання та розмір премій,
  • внести відповідні зміни до існуючого Положення про преміювання або прийняти нове;

У такому випадку міська рада усуне конфлікт між локальними актами з питань праці та визначить певні або особливі критерії преміювання для секретаря ради та заступників.

За інформацією Асоціації міст України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Преміювання в бюджетних установах 2025: положення та наказ і підказки

Премія в бюджетній установі — не гарантія, а заохочення. Як оформити преміювання правильно: хто має право на премію, як скласти положення про преміювання, які бувають види премій, коли працівника можна залишити без премії. У статті – зразки, правила й поширені помилки
330673

Премій до свят працівникам ОМС: наказ + умови

Скористайтеся зразком наказу про преміювання до професійного свята у статті. Коли наближаються свята гарна ідея преміювати працівників ОМС. Яка різниця у преміюванні робітників і посадовців ОМС, як назвати причину преміювання — відповідає експерт.
71200

Зразок наказу про преміювання працівників

За успішне виконання роботи працівник може отримати від установи заохочення у вигляді премії. Підставою для її нарахування є наказ керівника. Для вас — зразок наказу про преміювання працівників
307749

Коли догана не завадить працівникові отримати премію

«Тобі догана! Будеш тепер без премії і матеріалки», – сказав керівник установи бухгалтерові. А все через те що бухгалтер вчасно не надав працівникам розрахункові листи про зарплату. Він захотів розібратися, чи правомірно його покарали. Сам не впорався, тож по допомогу звернувся до редакції. Чи справді через догану він втратить премію? Чи зможе отримати хоча б матеріалку? Експерт знає відповіді.
6463

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді