Як змінити страхувальника у сформованому листку непрацездатності

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Фахівці ПФУ роз’яснили як та коли сформувати запит на зміну страхувальника в листку непрацездатності.

листок непрацездатності

Калькулятор стажу

Сформований листок непрацездатності надсилають страхувальникам через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ. Інформація про трудові відносини працівника з тим чи іншим страхувальником ґрунтується на даних Реєстру застрахованих осіб.

Якщо на дату формування листка непрацездатності роботодавцем не було подано повідомлення про прийняття на роботу працівника, звіт з ЄСВ, або допущені помилки в звітності, внаслідок чого листок непрацездатності не потрапив в електронний кабінет страхувальника, то після подання відповідних звітів або повідомлення про прийняття на роботу можна направити до ПФУ запит щодо зміни страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності.

Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника додано кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту», при наведенні курсора, на яку, користувачу надається наступне інформаційне повідомлення: «Запит подається страхувальником по новоприйнятим працівникам, яким ЕЛН створено на попереднє місце роботи, в зв’язку з відсутністю інформації щодо нових трудових відносин. Запит направляється після подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу (укладення гіг-контракту)/Звіту по ЄСВ, який підтверджує наявність нових трудових відносин на момент настання страхового випадку».

В екранній формі запиту слід заповнити необхідні дані:

  • регіон (вибрати з випадаючого списку);
  • телефон страхувальника;
  • код ЄДРПОУ страхувальника, на якого було створено листок непрацездатності і якого необхідно змінити;
  • номер ЕЛН, по якому необхідно змінити страхувальника;
  • РНОКПП (не обов’язкове для заповнення).

Автоматично заповнюється системою:

  • номер запиту;
  • дата формування запиту;
  • код ЄДРПОУ (РНОКПП) страхувальника;
  • найменування страхувальника.

При створенні запиту також можна додати сканкопії документів.

Після внесення всіх необхідних даних та відправки запиту, він змінює статус на «Надіслано» та потрапляє на опрацювання до ПФУ.

Якщо в процесі опрацювання запиту в системі будуть наявні листки непрацездатності, які відповідатимуть умовам для такої заміни, буде прийнято рішення про заміну страхувальника. Після цього роботодавець зможе переглянути ці ЕЛН в електронному кабінеті в пункті меню «Листки непрацездатності» за параметром пошуку «Змінено страхувальника в ЕЛН за запитом».

За інформацією ГУ ПФУ у Вінницькій області

акційна передплата журналів для бухгалтерів

Весняні дива для бухгалтерів! Оформлюйте передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»платіть за 10 місяців, а користуйтеся цілий рік!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20.

Статті за темою

Усі статті за темою

Е-лікарняний за сумісництвом 2024 на прикладах

Робота за сумісництвом – працівник має виконувати таку роботу у вільний від основної роботи час. Як обчислити е-лікарняні суміснику з урахуванням змін, які сталися з 01 січня 2024 року, – у даній консультації.
63072

Страховий стаж: як обчислити і коли враховувати

Дані про страховий стаж потрібні бухгалтеру у низці випадків, наприклад нарахуванні лікарняних, декретних, пенсій та інших соцвиплат. У консультації – про те, як дізнатися про страховий стаж, як він розраховується бухгалтером у тих чи інших ситуаціях.
46630

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді