Як змінити страхувальника у сформованому листку непрацездатності

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Фахівці ПФУ роз’яснили як та коли сформувати запит на зміну страхувальника в листку непрацездатності.

листок непрацездатності

Калькулятор стажу

Сформований листок непрацездатності надсилають страхувальникам через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ. Інформація про трудові відносини працівника з тим чи іншим страхувальником ґрунтується на даних Реєстру застрахованих осіб.

Якщо на дату формування листка непрацездатності роботодавцем не було подано повідомлення про прийняття на роботу працівника, звіт з ЄСВ, або допущені помилки в звітності, внаслідок чого листок непрацездатності не потрапив в електронний кабінет страхувальника, то після подання відповідних звітів або повідомлення про прийняття на роботу можна направити до ПФУ запит щодо зміни страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності.

Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника додано кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту», при наведенні курсора, на яку, користувачу надається наступне інформаційне повідомлення: «Запит подається страхувальником по новоприйнятим працівникам, яким ЕЛН створено на попереднє місце роботи, в зв’язку з відсутністю інформації щодо нових трудових відносин. Запит направляється після подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу (укладення гіг-контракту)/Звіту по ЄСВ, який підтверджує наявність нових трудових відносин на момент настання страхового випадку».

В екранній формі запиту слід заповнити необхідні дані:

  • регіон (вибрати з випадаючого списку);
  • телефон страхувальника;
  • код ЄДРПОУ страхувальника, на якого було створено листок непрацездатності і якого необхідно змінити;
  • номер ЕЛН, по якому необхідно змінити страхувальника;
  • РНОКПП (не обов’язкове для заповнення).

Автоматично заповнюється системою:

  • номер запиту;
  • дата формування запиту;
  • код ЄДРПОУ (РНОКПП) страхувальника;
  • найменування страхувальника.

При створенні запиту також можна додати сканкопії документів.

Після внесення всіх необхідних даних та відправки запиту, він змінює статус на «Надіслано» та потрапляє на опрацювання до ПФУ.

Якщо в процесі опрацювання запиту в системі будуть наявні листки непрацездатності, які відповідатимуть умовам для такої заміни, буде прийнято рішення про заміну страхувальника. Після цього роботодавець зможе переглянути ці ЕЛН в електронному кабінеті в пункті меню «Листки непрацездатності» за параметром пошуку «Змінено страхувальника в ЕЛН за запитом».

За інформацією ГУ ПФУ у Вінницькій області

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний лікарняний: інструкції для бухгалтера

Що треба знати про терміни оформлення та виплати допомоги з тимчасової непрацездатності та з вагітності та пологів на основі е-лікарняних – ці та інші пов’язані питання у даному огляді про електронні листки непрацездатності.
33895

Лікарняні 2024: нарахування та оплата

Лікарняні 2024 ✔ Розрахунок лікарняних ✔ Нарахування лікарняних ✔ Оплата лікарняних в 2024 та 2025 роках в Україні ✔ Приклад розрахунку лікарняних
239316

Виплата декретних у 2024 році

Декретні виплати у 2024 та 2025 роках: ➤ підстава для нарахування ➤ тривалість декрету ➤ розрахунок декретних ➤ обмеження розміру декретних ➤ приклади розрахунку ➤ лікарняні та допомога у зв’язку з вагітністю та пологами під час війни
111268

Страховий стаж: як обчислити і коли враховувати

Дані про страховий стаж потрібні бухгалтеру у низці випадків, наприклад нарахуванні лікарняних, декретних, пенсій та інших соцвиплат. У консультації – про те, як дізнатися про страховий стаж, як він розраховується бухгалтером у тих чи інших ситуаціях.
53174

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді