Чи проводити атестацію робочого місця кухаря

1549
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух Цифрового видавництва Експертус, Київ

Запитання

Чи проводити атестацію робочого місця кухаря?

Відповідь

Детальний матеріал

Щорічні додаткові відпустки 2024

Переглянути

До редакції «Головбух Бюджет» надійшло запитання від читача:

У малокомплектному ДНЗ працює кухар. Чи потрібно на робочому місці кухаря у малокомплектному ДНЗ проводити атестацію робочого місця за умовами праці?

Відповідає керівник групи експертів із бюджетного обліку Людмила Кравченко.

Так, потрібно. Пояснимо чому.

В установах та організаціях незалежно від форм власності і господарювання атестацію робочих місць за умовами праці проводить атестаційна комісія. Порядок атестації визначений у Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженому постановою КМУ від 01.08.1992 № 442.

🧮Калькулятор стажу

Якщо на робочому місці кухаря не провели атестацію, він не зможе отримувати встановлені законодавством пільги та компенсації за роботу із важкими та шкідливими умовами праці.

Пам’ятайте, що атестацію робочого місця кухаря потрібно проводити незалежно від кількості дітей у закладі.

Кухарі, які працюють на робочих місцях, мають право на щорічну додаткову відпустку тривалістю до 4 календарних днів. Таку відпустку йому встановлюють за результатами атестації. Кухарі також мають право на інші пільги та компенсації (ст. 7 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII).

За своєчасне та якісне проведення атестації відповідає керівник установи відповідно до ч. 1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Ласкаво просимо передплатників до Гарячої лінії Головбух Бюджет! Чекаємо на Вас!

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
50428

Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни 2026

Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
21849

Відсторонення від роботи: підстави, алгоритм, оплата

Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
702

Колективний договір: зміни, зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
52015

Звільнення працівника у 2025 році: зміни, порядок, зразки

Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
69037