Примітки до фінансової звітності бюджетної установи – Форма 5-дс
Примітки до фінансової звітності – бланк та інструкція
Для складання приміток передбачена типова форма 5-дс, затверджена наказом Мінфіну від 29.11.2017 р. № 977. Останні зміни до неї вносилися наказом Мінфіну від 09.12.2021 р. № 654 і вони діють ще з 01 січня 2022 року. Дана форма бланку використовує Кодифікатор адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад «КАТОТТГ», а не колишня «КОАТУУ».
З того часу змін не було. Отже, у 2024 році річну примітки за формою 5-дс складаються за звичною формою та за тими ж правилами, що й минулого року.
Яку інформацію має містити форма 5-дс?
Призначення річних приміток до фінансової звітності бюджетної установи – це, в першу чергу, розкриття інформації, яка відсутня у інших формах фінансової звітності, але вимагається НП(С)БОДС (такі вимоги наводяться у кінці кожного стандарту). Прикладом такої інформації є дані по позабалансовим рахункам, що до Балансу (форми 1-дс), як відомо, не входять. Також у примітках до фінансової звітності розкривається інформація про (п. 7 і п. 8 розд. XI НП(С)БОДС 101 «Подання фінансової звітності»):
- результати додаткового аналізу статей звітності, аби вони були більш зрозумілі та доречні;
- зміст події, що відбулася після дати балансу та оцінку їхнього впливу на фінансовий результат або обґрунтування його відсутності чи неможливості такої оцінки. Також наводиться інформація про події після дати балансу, які не потребують коригування фінансової звітності;
- виконання бюджету (кошторису), зокрема щодо різниці між показниками плану на звітний період і відповідними фактичними сумами виконання (касовими видатками). При цьому розкриваються причини виникнення таких відхилень, причини коригувань уже затверджених показників кошторису впродовж звітного періоду;
- виконання бюджету щодо наданих кредитів, взаємних розрахунків бюджетів, цінних паперів, фінансування бюджету.
Також у примітках до фінансової звітності наводиться інформація про операції пов’язаних сторін, якщо такі є. Це інформація про:
- види та обсяги операцій пов’язаних сторін (їхню частку), характер відносин між такими пов’язаними сторонами;
- про суми дебіторської/кредиторської заборгованості за такими операціями.
Хто такі пов’язані сторони у державному секторі – див. розділ IX НП(С)БОДС 101.
Форма 5-дс – інструкція до змін
Стандартна форма приміток 5-дс не дає можливості навести всю наведену вище інформацію, тому потрібні пояснення, додатковий аналіз може бути здійснений і у довільній формі як додаток до будь-якого з 4-х основних фінансових звітів. Крім того, на відміну від інших форм річної фінансової звітності у примітки дозволяється вводити додаткові рядки (п. 6 розділ І Порядку заповнення форм фінансової звітності в державному секторі, який затверджений наказом Мінфіну від 28.02.2017 р. № 307). Зверніть увагу, що ніде не заборонені й окремі текстові пояснення. Без них не обійтися, якщо виконувати кожну з вимог п. 7 і п. 8 розд. XI НП(С)БОДС 101.
Увага: до форми річних приміток 5-дс можна вводити нові рядки, тому форма 5-дс може за необхідності доповнюватися потрібною для дотримання вимог НП(С)БОДС інформацією.
Коли подаються примітки за формою 5-дс?
Уже з самої назви форми зрозуміло, що складається вона лише раз на рік – «Примітки до річної фінансової звітності». Вона доповнює цю звітність й подається у комплекті на дату, яку вимагає Казначейство.
Також звіт подається до Держстату – бажано до кінця лютого 2023 р. Взагалі ж крайні дати подачі фінансової звітності – див. п. 5 Порядку подання фінансової звітності, який затверджений постановою Кабміну від 28.02.2000 р. № 419.
Форма 5 дс – інструкція
На відміну від інших форм фінансової звітності для річних приміток за формою 5-дс не передбачено окремих пояснень щодо заповнення. Керуватися потрібно більше загальною логікою подання перших чотирьох фінансових звітів та прикінцевими положеннями окремих НП(С)БОДС, наприклад:
- розд. VII «Розкриття інформації про основні засоби у примітках до фінансової звітності» НП(С)БОДС 121 «Основині засоби»;
- розд. VII «Розкриття інформації щодо нематеріальних активів у примітках до фінансових звітів» НП(С)БОДС 122 «Нематеріальні активи»;
- розд. V «Розкриття інформації про запаси у примітках до фінансової звітності» НП(С)БОДС 123 «Запаси»;
- розд. IV «Розкриття інформації про доходи від обмінних та необмінних операцій» НП(С)БОДС 124 «Доходи»;
- розд. V «Розкриття інформації про витрати у примітках до фінансової звітності» НП(С)БОДС 135 «Витрати».
Єдине, що слід звертати увагу ще на:
- узгодженість показників форми 5-дс з показниками решти чотирьох форм фінансової звітності, адже примітки здебільшого є розшифровкою окремих рядків форм 1-дс та 2-дс. У цьому керуємося Методичними рекомендаціями з перевірки порівнянності показників фінансової звітності суб’єктів державного сектору, які затверджені наказом Мінфіну від 28.12.2017 р. № 1170;
- Методологічні роз’яснення проблемних питань складання та подання фінансової звітності розпорядниками бюджетних коштів відповідно до НП(С)БОДС 101 «Подання фінансової звітності» та перспективи подання клієнтами Казначейства звітності в електронному вигляді. Знайти їх можна на сайті Казначейства тут (далі – Роз’яснення ДКСУ).
Після заповнення форма 5-дс, як і інші форми фінансової звітності підписується керівником установи і головним бухгалтером. На форми фінансової звітності в АС «Є-Звітність» накладають кваліфікований електронний підпис.
Недоліки й помилки у формі 5-дс
Перед заповненням зверніть увагу на таке:
- у розділі І «Основні засоби» дещо збита нумерація додаткових рядків – двічі ряд. 193;
- максимальний строк амортизації основних засобів і нематеріальних активів взагалі-то ніде не визначений. У наказах про облікову політику визначаються лише строки корисного використання, які потрібні для нарахування зносу (амортизації);
- існують «Доходи майбутніх періодів» (ряд. 620), але відсутні «Витрати майбутніх періодів»;
- більшість комірок у таблицях форми 5-дс залишаться порожніми, адже фінансові інвестиції, біологічні активи є далеко не в кожного бюджетника;
- витрати на дослідження і розробки – вони не мають ніякого відношення до капітальних інвестицій, але наведені у цьому розділі. За НП(С)БОДС 122 такі витрати не капіталізуються та завжди є витратами періоду.
Алгоритм заповнення форми приміток до фінансової звітності 5-дс
Також наводимо таблицю, у якій
У таблиці нижче показано, як заповнюється кожний з рядків приміток до фінансової звітності установ державного сектору (5-дс). У даній таблиці розкрито заповнення не всіх, а лише тих рядків і граф, які найчастіше зустрічаються у переважній більшості бюджетних установ. Більшість рядків мають пряму прив’язку до однойменних рахунків Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, який затверджений наказом Мінфіну від 30.12.2013 р. № 1203, тому заповнення інших, не наведених тут рядків, не повинно викликати проблем, так як воно подібне. У таблиці враховані також згадувані раніше Роз’яснення ДКСУ.
АЛГОРИТМ ЗАПОВНЕННЯ ПРИМІТОК ДО ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ (ФОРМА 5-ДС) | ||
Найменування графи або рядка | № рядка (або графи, – гр.) | Порядок заповнення |
Розділ І Основні засоби | ||
Залишок на початок року | ||
Первісна (переоцінена) вартість | гр. 3 | Дані щодо залишку за однойменними рахунками основних засобів (Дт 1010 –Дт 1018) та інших необоротних матеріальних активів (Дт 1111 – Дт 1118) |
Знос | гр.4 | Дані можна взяти відомість з нарахування амортизації за 2023 рік. Загальна сума зносу має співпасти з залишками за рахунками Кт 1411 + Кт 1412 + Кт 1414. Зносу ніколи немає і ставимо прочерк за такими об’єктами: земельні ділянки, музейні цінності, природні ресурси, так як вони за н НП(С)БОДС 121 «Основні засоби» взагалі не амортизуються |
Пояснення щодо інших граф | ||
Переоцінка | гр. 5-6 | Переоцінка проводиться у бюджетників досить рідко, так як потребує залучення експерта-оцінювача. У даних графах показуємо суму збільшення «+» (зменшення «–») первісної вартості (гр. 5) та накопиченого зносу (гр. 6). Зверніть увагу, що малоцінні необоротні матеріальні активи (МНМА) переоцінці не підлягають |
Вибуття | гр.7-8 | Первісну вартість об’єктів, які надійшли (вибули) показуємо у гр. 7 (9), а їхній знос у гр. 8 (10). Якщо установа отримала ОЗ за операціями з внутрівідомчої передачі, то суму нарахованої амортизації відображає у гр. 10 «Надійшло за рік, знос», а установа яка передала у гр. 8 «Вибуло» (Роз’яснення ДКСУ*). Додатково інформація розкривається у ряд. 193-194 цього розділу |
Надійшло | гр. 9-10 | |
Зменшення корисності | гр. 11-12 | Більшість установ тестування на зменшення корисності не проводять, хоча й є правила щодо нього у НП(С)БОДС 127 «Зменшення корисності активів». Якщо його проводили, то показаємо збільшення або відновлення первісної вартості (гр. 11) та зносу (гр. 12). Провести зменшення корисності можна, наприклад при зменшенні ринкової вартості активу. На відміну від переоцінки воно не потребує залучення експерта-оцінювача й може бути здійснена на основі розрахунків самого бухгалтера |
Інші зміни за рік | гр. 13-14 | Це зміни первісної вартості (гр. 13) та зносу (гр. 14), наприклад внаслідок проведення поліпшення, модернізації, реконструкції основних засобів, переведення операційної нерухомості до складу інвестиційної нерухомості, може бути також певні виправлення внаслідок уточнення первісної вартості об’єкта тощо. Тут же відображається ліквідаційна вартість, яка визначена у звітному році, відображається (гр. 13) (Роз’яснення ДКСУ*) |
Залишок на кінець року | гр. 15-16 | Усе аналогічно залишку на початок (див. вище) |
Діапазон корисного використання | ||
від | гр. 17 | Вказуємо мінімальні строки корисного використання за кожною з груп активів. Рекомендуємо взяти з наказу про облікову політику ті строки, які використовуються для амортизації. (Роз’яснення ДКСУ*). Щодо МНМА, то за ними строки використання, як правило, не визначаються. У сумі за ряд. 180 слід навести мінімальну цифру за всією цією колонкою. Діапазон корисного використання визначається в роках. (Роз’яснення ДКСУ*). Типові строки корисного використання основних засобів суб'єктів державного сектору наведені у Додатку 1 до Методичних рекомендацій щодо облікової політики субʼєкта державного сектору, які затверджені наказом Мінфіну від 23.01.2015 р. № 11 |
До | гр. 18 | Вказуємо максимальний строк використання за кожною з груп активів. Такі строки, як правило, ніхто не визначає. Якщо вони відсутні у документах на введення в експлуатацію, то можна поставити прочерки. Ставити ж їх навмання немає ніякого сенсу. У сумі за ряд. 180 слід навести максимальну цифру за всією цією колонкою |
Усього | ряд. 180 | Суми мають бути за:
|
Додаткові рядки | ||
Вартість ОЗ, які вибули (безплатна передача, продаж, крадіжка, нестача, списання як непридатних) | 181-185 | Заповнюємо на основі оборотних відомостей або й первинних документів, якщо основні засоби вибувати з вказаних причин |
збільшення вартості ОЗ внаслідок придбання, реконструкції (добудови, дообладнання), безплатного отримання, отримання благодійних грантів, дарунків | 186-189 | Заповнюємо на основі оборотних відомостей або й первинних документів, якщо основні засоби надходили з вказаних причин |
вартість ОЗ, щодо яких існують передбачені чинним законодавством обмеження права власності, користування та розпорядження | 190 | Заповнюємо лише тоді, коли в установи є документи, на підставі яких такі обмежувальні заходи були впроваджені. Так як іншого не вказано, то використовуємо первісну вартість. Також за цими об’єктами вказуємо знос у ряд. 196 |
залишкова вартість ОЗ, що тимчасово не використовуються | 191 | Вказуємо залишкову вартість ОЗ, які перебувають на реконструкції, консервації. Їх слід взяти з тих документів (наказів, актів), якими оформлялось виведення ОЗ з експлуатації |
вартість повністю амортизованих ОЗ які продовжують використовуватись | 192 | Слід вказати вартість (первісну) тих об’єктів, у яких залишкова вартість стала нульовою або ж дорівнює раніше визначеній ліквідаційній вартості з причини повної амортизації. Зверніть увагу, що відповідно до НП(С)БОДС 121, якщо залишкова вартість стала нульовою, то слід обов'язково визначити ліквідаційну вартість. Збільшення первісної вартості на суму ліквідаційної відображається за Дт 10 «Основні засоби» Кт 51 «Внесений капітал» (Роз’яснення ДКСУ*) |
вартість ОЗ, які утримуються для продажу, передачі без оплати | 193 | Вказуємо первісну вартість тих ОЗ, які планується продати. Підстава – накази по установі. Можна не вказувати й нічого, так як продаж буває раптовим |
вартість безоплатно отриманих основних засобів | 194 -195 | Вказуємо первісну вартість тих об’єктів ОЗ, які були одержані внаслідок благодійної допомоги, безоплатних передач, як подарунок |
знос основних засобів, щодо яких існують обмеження права власності, користування та розпорядження | 196 | Див. пояснення до ряд. 190 |
Розділ ІІ Нематеріальні активи | ||
Авторське та суміжні з ним права | 200 | Заповнення усіх граф у цілому аналогічне розділу І «Основні засоби» (див. вище). Щодо діапазону корисного використання (гр. 17-18), то беремо дані з наказу про облікову політику та наказів про введення конкретних об’єктів НА. Ніяких роз’яснень, що робити, коли різні строки за різними об’єктами – немає. Тому можна взяти найменший з них або найбільший. Також у ПКУ є обмеження:
Бюджетникам виконувати вимоги ПКУ не обов’язково, але можна взяти до уваги й обмежити максимальний строк у 10 років. Однак він має бути зафіксований у наказі про облікову політику |
Права користування природними ресурсами | 210 | |
Права на знаки для товарів і послуг | 220 | |
Права користування майном | 230 | |
Права на об'єкти промислової власності | 240 | |
Інші нематеріальні активи | 250 | |
Усього | 260 | За первісною вартістю та зносом має співпадати з гр. 3 (гр. 4) ряд. 1021 форми 1-дс |
Додаткові рядки | 261-266 | Заповнюємо аналогічно подібним рядкам щодо основних засобів на підставі документів на обмеження використання, оформлення застави тощо |
Розділ III Капітальні інвестиції | ||
Капітальні інвестиції в основні засоби | 300 | Заповнюємо на основі залишків і оборотів за однойменним субрахунком 1311 |
Капітальні інвестиції в інші необоротні матеріальні активи | 310 | Заповнюємо на основі залишків і оборотів за однойменним субрахунком 1312 |
Капітальні інвестиції в нематеріальні активи | 320 | Заповнюємо на основі залишків і оборотів за однойменним субрахунком 1313 |
Капітальні інвестиції в довгострокові біологічні активи | 330 | Заповнюємо на основі залишків і оборотів за однойменним субрахунком 1314 |
Капітальні інвестиції в необоротні активи спецпризначення | 340 | Заповнюємо на основі залишків і оборотів за однойменним субрахунком 1312 у тій частині, що стосуються необоротних активів спецпризначення |
Додатковий рядок: | ||
загальна сума витрат на дослідження та розробку, що включена до складу витрат звітного періоду | 351 | Сума витрат на дослідження та розробки за даними обліку. Включення даного рядка Мінфіном до капітальних інвестицій є дещо дивним, так як такі витрати не є капітальними інвестиціями і їм краще було б бути у розділі IX «Доходи та витрати». Крім того, витрати на дослідження й розробки не входять і до капітальних інвестицій в нематеріальні активи, про що прямо сказано у п. 12 розділу ІІ та п. 2.6 розділу VII НП(С)БО 122 «Нематеріальні активи» |
Розділ IV. Виробничі запаси | ||
Продукти харчування | 360 | Заповнюємо на основі залишків і оборотів за однойменними субрахунками 1511-1518. Як балансову вартість беремо залишки за цими субрахунками |
Медикаменти та перев’язувальні матеріали | 370 | |
Будівельні матеріали | 380 | |
Пально-мастильні матеріали | 390 | |
Запасні частини | 400 | |
Тара | 410 | |
Сировина і матеріали | 420 | |
Інші виробничі запаси | 430 | |
Готова продукція | 440 | Заповнюємо на основі залишків і оборотів за однойменними субрахунками 1811-1816. Як балансову вартість беремо залишки за цими субрахунками |
Малоцінні та швидкозношувані предмети | 450 | |
Державні матеріальні резерви та запаси | 460 | |
Активи для розподілу, передачі, продажу | 470 | |
Інші нефінансові активи | 480 | |
Незавершене виробництво запасів | 490 | Заповнюємо за даними субрахунку 1613 «Інше виробництво» у частині обліку витрат на виробництво продукції або інших запасів |
Усього | 500 | Сума має співпадати з ряд. 1050 + ряд. 1060 гр. 3 (гр. 4) форми 1-дс |
Додаткові рядки: | ||
відображені за чистою вартістю реалізації | 507 | Відображаємо ті запаси, щодо яких застосовувалася уцінка. На дату балансу запаси за п. 1 розділу ІІІ НП(С)БОДС 123 «Запаси» мають відображатися за найменшою з двох вартостей: первісною або чистою вартістю реалізації (вартість, за яку їх можна реалізувати за мінусом витрат на таку реалізацію) |
відображені за відновлювальною вартістю | 508 | Відновлювальна вартість застосовується щодо запасів, які утримуються з метою безоплатного розподілу, передачі, а також ті, щодо яких не існує активного ринку, тобто не можна визначити справедливу вартість. Запаси тоді відображаються в обліку за найменшою з двох вартостей: первісною або відновлювальною (п. 4 НП(С)БОДС 123 «Запаси»). Відновлювальна вартість – це сучасна собівартість придбання, тобто та вартість, за якою можна зараз виготовити або придбати подібний актив з поправкою на його нинішній фізичний стан |
Розділ VI. Зобов'язання | ||
Довгострокові | 600 | Заповнюємо на основі даних субрахунків 6011-6016. У гр. 5 «до 12 місяців ставимо знак «х», так як довгострокові зобов’язання мають строк більше 12 місяців |
Поточні | 610 | Заповнюємо на основі даних субрахунків 6111-6117. У гр. 6 «більше 12 місяців ставимо знак «х», так як поточні зобов’язання мають строк до 12 місяців. Тут же (гр. 5) відображаються зобов'язання за коштами, отриманими в тимчасове розпорядження (Роз’яснення ДКСУ*) |
Доходи майбутніх періодів | 620 | Заповнюємо за субрахунком 6911. Вони, до речі, можуть бути і «до 12 місяців» і «більше 12 місяців», тому у гр. 5 і 6 вказуємо відповідну суму |
Розділ VII. Дебіторська заборгованість | ||
Довгострокова дебіторська заборгованість | 650-651 | Заповнюємо на основі даних субрахунків 2011-2013. У гр. 4 «до 12 місяців» ставимо позначку «х», так як довгострокова заборгованість має строк більше 12 місяців. |
Поточна дебіторська заборгованість | 660-661 | Заповнюємо на основі даних субрахунків 2110-2117. У гр. 5 «від 12 до 18 місяців» і гр. 6 «від 18 до 36 місяців» ставимо позначки «х», так як поточна заборгованість має строк до 12 місяців |
Розділ VIII. Грошові кошти та їх еквіваленти розпорядників бюджетних коштів та державних цільових фондів | ||
Грошові кошти та їх еквіваленти розпорядників бюджетних коштів та державних цільових фондів у національній валюті, у тому числі в: | 670 | Усі кошти в національній валюті за групами субрахунків 2211, 2213, 2215, 2311-2315 – для розпорядників та 2222, 2223, 2225, 2227, 2321-2325 (державні цільові фонди) |
касі | 671 | Заповнюємо на основі даних субрахунків 2211 (2221) «Готівка у національній валюті» – розпорядники (державні цільові фонди). Також грошові документи в касі: субрахунок 2213 (2223) «Грошові документи в національній валюті» – розпорядники (державні цільові фонди) |
казначействі на реєстраційних рахунках | 672 | Заповнюємо на основі даних субрахунків 2313 (2323) «Реєстраційні рахунки» – розпорядники (державні цільові фонди) |
казначействі на інших рахунках | 673 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 2314 (2324) «Інші рахунки в казначействі розпорядники (державні цільові фонди) |
установах банків на поточних та інших рахунках | 674 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 2311 (2321) «Поточні рахунки» – розпорядники (державні цільові фонди) |
установах банків у тимчасовому розпорядженні | 675 | Заповнюємо на основі даних субрахунків 2315 (2325) «Рахунки для обліку депозитних сум» – розпорядники (державні цільові фонди) |
дорозі | 676 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 2215 (2226) «Грошові документи в дорозі в іноземній валюті» |
Грошові кошти та їх еквіваленти розпорядників бюджетних коштів та державних цільових фондів у іноземній валюті, у тому числі: | 680 | Усі кошти в іноземній валюті за групами рахунків 221, 231 (розпорядники) та 222, 232 (державні цільові фонди) |
на поточних рахунках | 681 | Заповнюємо на основі даних субрахунків 2311-2315 (2321-2325) у частині коштів в іноземній валюті – для розпорядників (державних цільових фондів) |
інші кошти в іноземній валюті | 682 | Заповнюємо на основі даних субрахунків 2212 (2222) «Готівка в іноземній валюті», 2214 (2224) «Грошові документи в іноземній валюті», 2216 (2226) «Грошові кошти в дорозі в іноземній валюті» – розпорядники (державні цільові фонди). Також субрахунок 2227 «Інші еквіваленти грошових кошті» – для державних цільових фондів |
Розділ IX. Доходи та витрати Зверніть увагу:
| ||
Доходи від обмінних і необмінних операцій, визнані протягом звітного періоду, - усього | 760 | Заповнюємо як суму рядків 770-850, 860-910 |
у тому числі: | ||
від обмінних операцій: | ||
бюджетні асигнування | 770 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7011 «Бюджетні асигнування» |
надання послуг | 780 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7111 «Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг)» |
продаж | 790 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7211 «Дохід від реалізації активів» |
операції з капіталом | 800 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7411 «Інші доходи за обмінними операціями» |
продаж нерухомого майна | 810 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7411 «Інші доходи за обмінними операціями» |
відсотки | 820 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7311 «Фінансові доходи розпорядників бюджетних коштів» |
роялті | 830 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7311 «Фінансові доходи розпорядників бюджетних коштів» |
дивіденди | 840 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7311 «Фінансові доходи розпорядників бюджетних коштів» |
інші доходи від обмінних операцій | 850 | Заповнюємо як суму рядків 851-853 і 950 |
у тому числі: | ||
курсова різниця | 851 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7411 «Інші доходи за обмінними операціями» |
дооцінка активів у межах суми попередньої уцінки | 852 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7411 «Інші доходи за обмінними операціями» |
відновлення корисності активів | 853 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7411 «Інші доходи за обмінними операціями» |
від необмінних операцій: | Заповнюємо як суму рядків 860-910 | |
податкові надходження | 860 | – |
неподаткові надходження | 870 | – |
трансферти | 880 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7512 «Трансферти» |
гранти та дарунки | 890 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7511 «Доходи за необмінними операціями» |
надходження до державних цільових фондів | 900 | – |
списаних зобов'язань, що не підлягають погашенню | 910 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7511 «Доходи за необмінними операціями» |
Інші витрати - усього | 920 | Заповнюємо як суму рядків 930 і 940. Ця сума НЕ повинна відповідати ряд. 2380 форми 2-дс «Усього витрат» (Роз’яснення ДКСУ*) |
у тому числі: | ||
інші витрати за обмінними операціями | 930 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 8411 «Інші витрати за обмінними операціями». Дана сума може бути більшою, ніж сума за ряд. 931-940 і 960 |
з них: | ||
курсова різниця | 931 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 8411 «Інші витрати за обмінними операціями» |
витрати, пов'язані з реалізацією активів | 932 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 8411 «Інші витрати за обмінними операціями» |
уцінка активів | 933 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 8411 «Інші витрати за обмінними операціями» |
втрати від зменшення корисності активів | 934 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 8411 «Інші витрати за обмінними операціями» |
інші витрати за необмінними операціями | 940 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 8511 «Витрати за необмінними операціями» |
з них: | ||
витрати, пов'язані з передачею активів, що суб'єкти державного сектору передають суб'єктам господарювання, фізичним особам та іншим суб'єктам державного сектору для виконання цільових заходів | 941 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 8511 «Витрати за необмінними операціями» |
неповернення депозитів | 942 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 8511 «Витрати за необмінними операціями» |
Додаткові рядки: | ||
сума отриманих активів, робіт, послуг у натуральній формі | 950 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 7511 «Доходи за необмінними операціями» |
Сума витрат, визнаних у зв’язку з недотриманням раніше визначених доходів | 960 | Заповнюємо на основі даних субрахунку 8411 «Інші витрати за обмінними операціями» |
* Роз’яснення ДКСУ – Методологічні роз’яснення проблемних питань складання та подання фінансової звітності розпорядниками бюджетних коштів відповідно до НП(С)БОДС 101 «Подання фінансової звітності» та перспективи подання клієнтами Казначейства звітності в електронному вигляді. Знайти їх можна на сайті Казначейства. |