Відповідь
Під час закупівлі послуг з розподілу електричної енергії, замовник:
- проводить переговорну процедуру — якщо вартість предмета закупівлі перевищує 200 тис. грн;
- оприлюднює звіт про укладений договір — якщо вартість предмета закупівлі менша 200 тис. грн.
Постачання електричної енергії у розумінні Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII (далі — Закон № 2019) є конкурентним видом діяльності. Тому закуповувати цей товар замовник має за основною процедурою закупівлі — процедурою відкритих торгів.
До відома
Ліцензії на постачання електричної енергії отримала значна кількість суб’єктів господарювання. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469, місцем провадження діяльності електропостачальника є територія України, без територіального обмеження.
Тож потенційні постачальники можуть взяти участь у відкритих торгах будь-якого замовника, незалежно від його місцезнаходження.
Варто знати: Користуватися універсальною послугою — це право, а не обовʼязок споживачів, визначених у Закон № 2019.
Важливо!
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не містить винятків щодо надання права замовникам купувати електроенергію лише в постачальника універсальних послуг за неконкурентною процедурою.
Зустріньтеся з Василем Задворним, гендиректором ДП "Прозорро"
Почуйте з перших вуст,
- які зміни будуть в роботі ProZorro з огляду на новий Закон.
- яких технічних вдосконалень чекати у 2020 році
Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.
Мінекономіки роз’яснило (лист від 21.06.2023 № 33-11/282) особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
Замовник може відхиляти тендерну пропозицію учасника. Для цього він розміщує інформацію в ЕСЗ та посилається на певні підстави, за яких це можна робити. Визначає їх стаття 31 Закону про публічні закупівлі.
Чи потрібно публікується звіт про виконання договору у допорогових закупівлях? З’ясуймо — тут і зараз.